דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו תוספים הכי מומלצים להגברת שרפת השומן 

מאת    [ 08/09/2005 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 7441 פעמים ]

בכדי להתקדם ולהצליח בתוכנית ההרזיה והחיטוב שלכם מומלץ להיעזר בתוספים הבאים לביצוע המשימה, אם התקציב שלכם מוגבל, התחילו במוצרים מראש הרשימה.

המוצרים הרשומים בהמשך הם המוצרים שלפי דעתי ולדעת רבים, היעלים ביותר להשלמת המשימה הכל כך קשה ומייגעת.

עוד לפניי שאתם בודקים את הרשימה הבאה, את אחד מבין שניי המוצרים הבאים מומלץ ביותר לצרף לתפריט הבסיסי שלכם (בהנחה שאתם מנסים לרזות) -

* אבקות חלבון מי גבינה ללא פחמימות

* חומצות אמינו

למה כל כך חשוב לצרוך אחד מהתוספים הללו? מפני שבעזרתם אתם בטוחים שאתם מספקים לגוף את מגוון חומצות האמינו החיוניות בכמות מספקת, סיפוק שותף של חומצות האמינו מסייע ל : שמירה על רקמות ותאי השריר מפני פירוק ופגיעה ומסייעות להתאוששות בעת תקופת ההרזיה.


קפאין - למעשה נמצא בכל בית ועלותו נמוכה, הקפאין המשמש גם כממריץ טבעי, עוזר בתהליך שרפת השומן בזמן האימון, לכן מומלץ לשתות כוס קפה חזק כשעה - 45 דקות לפני האימון.

שימו לב כי לאחר שלושה-ארבעה ימים הגוף מתרגל לקפאין ולכן השפעתו יורדת, לכן מומלץ להתנזר מקפאין לחלוטין למשך שלושה ימים שלמים ולהתחיל בסבב מחדש.



שורפי שומן - שורפי השומן בד"כ מכילים שילובים שונים של צמחים וויטמינים המגבירים את תהליכי שרפת השומן בגוף, חלקם גם מעוררים וממריצים, הבעיה היא שחייבם להיזהר מהחיקויים הרבים בתחום. כיום לא חסרים מוצרים שונים ומשונים המבטיחים שרפת שומן, אבל למעשה המוצרים שבאמת עובדים אלו הם המוצרים הפונים בד"כ לספורטאים ומיוצרים ע"י חברות גדולות ומוכרות.



קריאטין - לאחר שצרכתם את הקריאטין בשיטת העמסה למשך שבוע (4 x 5 גרם ליום), המשיכו לקחת את הקריאטין לעוד עשרה ימים, 5 גרם שעה לפני האימון 5 גרם מיד לאחר האימון.

לקריאטין יש אפקט להגדלת נפח התאים, תכונה זאת גורמת לספחת מים נוספת בתאי השריר, תהליך זה עוזר לקירור ומניעת תהליך פירוק-שרירים , מה שהופך את התוסף הזה יעיל במיוחד גם למפתחי המסה וגם לאלו הרוצים לשרוף שומן. כמו כן שמירה על הכוח והביצועים אותם השגתם.



גלוטמין - את הגלוטמין גם כן מומלץ לצרוך מיד לאחר האימון (אפשרי עם הקיראטין).

לא שהוא רק משמר ומגן על תאי השריר מפני הרס ופגיעה אלא מונע מרמות החומציות בדם לעלות, מצב המתרחש בעת הפחתת כמות הפחמימות בדיאטה.

כמו כן אחראי הגלוטמין על סיפוק אנרגיה למערכות המעיים ומערכת החיסון של הגוף, הגלוטמין מונע מהגוף לפרק ו"לאכול" מסת שריר.

יעילותו של הגלוטמין כתוסף מנוצלת גם בתחום הרפואה, בו נותנים את התוסף לחולים, שרוב הזמן נאלצים לשכב במיטתם, על מנת שגופם לא יפרק את מסת השריר הקיימת בגופם.



ל-קרניטין- זוהי חומצת אמינו המורכבת בכד משילוב של שתי חומצות האמינו מתיונין וליוזן, הל-קרניטין נמצאה כמכוונת את חומצות השומן הארוכות שרשרת על המיטוכונדריה בתא השריר השורפת את השומן לשם הפקת אנרגיה. בנוסף לאפקט המוגבר של שרפת השומנים עוזרת חומצה אמינית זו לשיפור הביצועים האירוביים ולווסת רמות הכולסטרול הרע בדם.



ויטמין C ? צרכו לפחות 1000 מ"ג ליום, מומלץ 500 מ"ג או חצי כדור בארוחה שלפני האימון וחצי כדור בארוחה שלאחר האימון. הויטמין C מונע ומוציא את חומצת החלב והרעלים הנוצרים בשרירים לאחר האימון, מסייע לספיגת הסידן בגוף וייצור כדוריות הדם האדומות מגן על המערכת החיסונית .



מולטי-ויטמין/ומינרל - אלו מספקים את הבסיס הדרוש לך מבחינת כמויות ויטמינים ומינרלים, עוזר לגוף לא להיות במחסור כלשהו - חשוב במיוחד בזמן תוכנית דיאטה בה אתם מוגבלים בכמויות ובסוגי המאכלים אותם אתם רשאים לאכול, מרכיבים חשובים הכלולים בו - ויטמין E, סידן, קומפלקס B, (לפחות שמונה סוגים), מגנזיום ואבץ.



ויטמין B קומפלקס ? לקומפלקס הויטמינים הללו יתרונות רבים כגון, הגברת סינתזת החלבון בגוף, תמיכה במערכת חילוף החומרים, עוזר לשמור ולספק רמות אנרגיה, שמירה על בריאות העור, עוזר לתהליך פירוק השומנים בגוף ועוד.



נוגדי חמצון - מונעים פגיעה בשרירים בתקופת האימונים שלכם, לכן מומלץ לצרוך לפחות 6 מנות של פרות וירקות ביום בכדיי לספק את נוגדי החמצון הללו.


בנוסף לתוספי התזונה שתבחרו לכם, אל תשכחו את תוכנית התזונה ואת תוכנית האימונים שלכם, שתי התוכניות המשחקות תפקיד מכריע בתהליך.

תודות לאתר ישראלבודי Israelbody.org . האתר הגדול בישראל לספורט חדרי הכושר, תזונה ותוספי מזון:
www.israelbody.org



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב